Priser
Alle priser er oppgitt i NOK inkludert merverdiavgift. Det gjøres oppmerksom på at produkter som skal tilpasses (som spesialdesignede kort, og tilpasset søm) prises ut ifra materialbruk og arbeid og pris avtales med kunden før produktet blir produsert.

Betaling
Du kan trygt og sikkert betale med Mastercard, Visa, American Express eller PayPal på PayPal sin offisielle og sikre løsning for betaling. Tante Pimpernell har ikke innsikt i dine betalingsdetaljer. Les mer hos PayPal. Tjenesten Vipps eller kontant betaling kan benyttes til mindre transaksjoner ved henting av vare eller avtalt levering i Trondheimsområdet.

Porto og pakking
Tante Pimpernell sender varer med Posten Norge i tre portogrupper etter vekt. Det er også mulig å avtale gratis henting i Trondheimsområdet. Tanten tar kontakt dersom du velger dette alternativet og gjør en avtale.
0-100 gram: 45 kroner
101-350 gram: 75 kroner
351-10.000 gram: 140 kroner

Tanten sender foreløpig ikke pakker til utlandet, men du visst du bare må ha et av hennes produkter sendt til Europa og deromkring, ta kontakt Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., så skal vi se om vi finner en løsning.

Leveringstid
Tante Pimpernell etterstreber så rask levering som mulig, hovedsakelig blir varer sendt dagen etter bestilling. Siden alle produkter er håndlagede kan noen produkter ha noe lengre leveringstid, forventet leveringstid avtales ved bestilling!

Angrerett og retur
Du har angrerett i 14 dager på alt du bestiller fra Tante Pimpernell. Angrerettskjema sendes til din oppgitte e-postadresse. Benytter du deg av angreretten må angrerettskjema returneres sammen med varen. Da må du selv betale returportoen. Vær oppmerksom på at du mister denne retten hvis varen er brukt eller behandlet på en måte som har redusert dens verdi, og ikke lenger er i salgbar stand. Det samme gjelder hvis originalemballasjen er åpnet. Du kan lese mer om dette i "angrerettloven"; Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted av 21. desember 2000 nr. 15.

Reklamasjon/ Mangel
Tanten kontrollerer alle varer før utsendelse. Dersom det mot formodning skulle være feil eller mangler på en vare må du ta kontakt med en gang. Hvis ikke kan du miste retten til reklamasjon. Ta vare på originalemballasjen hvor produktidentiteten står. Tante Pimpernell betaler porto ved reklamasjon.